dimecres, 22 de juny del 2011

AGRAIMENTS

Ja hem acabat, ja ho hem aconseguit.

Bé hem acabat el curs i m'agradaria dir-vos unes cosetes.
  • Estic molt content del curs que hem tingut. Els vostres fills i filles han progressat molt i han superat en la gran majoria de casos els objectius marcats. La seva evolució  per a mi ha estat molt important.
  • "Pese" a que molts no ho penseu així és un grup que es fa estimar. Són carinyosos /es, són participatius/ves, són xerradors/es (també), són moguts/des, tenen moltes inquietuds, m'han demostrat que saben i poden comportar-se com els millors, però sobretot hem aconseguit crear uns vincles respecte, peró per sobre de tot d’estima, molt importants.
  • També estic content, crec jo, de que vosaltres pares i mares cregueu una mica més en la feina que fem a l'escola. Aquest bloc i la meva persona han intentat apropar-vos a la feina que fan els vostres fills i filles cada dia per tal de compartir el camí. Felicitar-vos per tot l’esforç que feu i animar-vos a continuar així.
  • Donar-vos les gràcies per les mostres d'afecte que he rebut de vosaltres (esper que quan no sigui el vostre tutor també les tingueu). Agrair-vos els obsequis que he rebut de vosaltres (m'agrada saber que esteu content amb la meva feina, i sinó ja sabeu que m'ho podeu dir). Però com sempre dic em fa molta vergonya rebre regalitos.
  • I per últim esper i desitjo que passeu un molt bon estiu. Recordeu que els nens han de fer una mica de feina que sinó l'estiu és l'enemic nº1 dels mestres.
Podeu seguir entrant en el bloc ja que si la platja, la piscina, les barbacoes, el fer el gandul, alguna paella i no se que més m'ho permeten us aniré posant alguna coseta per tal que els meus estimats alumnes no facin el gandul.

Bé i fins l'any que be. Suposo que serà així o a lo millor teniu a un altre mestre ( ji ji ji ji) o pitjor encara a lo millor em torneu a tindre a mi (nooooooo!).

Una abraçada per tots pares, mares i els meus molt estimats alumnes. BON ESTIU.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada